روحیه انقلابی دکتر رضوانی‌فر نتایج بزرگی برای بسیج شستا به دست آورده است

اخبار گزارشات مصاحبه‌ها

روحیه انقلابی دکتر رضوانی‌فر نتایج بزرگی برای بسیج شستا به دست آورده است

شستا جلسه بسیج

روحیه انقلابی دکتر رضوانی‌فر نتایج بزرگی برای بسیج شستا به دست آورده است

به گزارش شستا رسانه، مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با حضور محمد رضوانی مدیرعامل شستا، احمد غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از بسیجیان برگزار شد.

محمد رضوانی فر در این جلسه با اشاره به برگزاری هیات اندیشه ورز در بسیج شستا گفت:ایده و طرح های مطرح شده در جمع نخبگانی هیات های اندیشه ورز در تصمیم گیری ها مثمر ثمر بوده و می توان نتایج آن را به صورت عدد و رقم نشان داد.

وی افزود: حضور پررنگ بسیج شستا در عمل به مسئولیت های اجتماعی برکات بسیاری داشته است. ایفای نقش در سیل سیستان و بلوچستان و حضور در کنار مردم زلزله زده منطقه سی سخت تنها گوشه ای از اقدامات بسیج شستا در سال های اخیر است.

غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این مراسم با اشاره به فعالیت های مثبت و اثر بخش بسیج شستا در سال های اخیر گفت:روحیه انقلابی و مردمی مدیرعامل شستا باعث شده که امروز نتایج چشم گیر و بزرگی در بزرگ ترین هلدینگ اقتصادی کشور بدست آید.

وی افزود: با ظرفیت های سطوح مدیریتی شرکت سرمایه گذاری شستا می توان در خدمت رسانی به کشور گام های بلندی برداشت. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شرکت های تابعه شستا از جمله برنامه های آتی بسیج خواهد بود.

در پایان این مراسم از زحمات حیدر محمدی فرمانده سابق پایگاه مقاومت بسیج شستا تقدیر و حامد عطاری به عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج شستا معرفی شد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *