شستا انگشتر هزار نگین اقتصاد ایران

اخبار

شستا انگشتر هزار نگین اقتصاد ایران

شستا انگشتر هزار نگین اقتصاد ایران

گزارش خبرگزاری تابناک از عملکرد شستا
شستا انگشتر هزار نگین اقتصاد ایران
به گزارش شستا رسانه و به نقل از خبرگزاری تابناک:
شستا ۱۶۶ شرکت مدیریتی دارد و ۸۹ شرکت غیرمدیریتی که در تاریخ ۳۱خرداد سال ۱۳۹۹ با عرضه سهام شستا در بورس، ۱۱.۶ درصد سهامداران شستا را افراد حقیقی و حقوقی خرد تشکیل دادند و ۸۸.۴ درصد سهام این هلدینگ در اختیار سازمان تأمین اجتماعی بوده است.
از اتفاقات مهمی که این هلدینگ در سال جاری به آن دست یافت این بود که پس از ۲۲ سال شستا موفق به دریافت گزارش مقبول یا به اصطلاح clean از سازمان حسابرسی شده است
کسب رتبه اعتباری A+ با ثبات از موسسه رتبه بندی پایا که لایسنس خود را از اتحادیه اروپا دریافت کرده، از دیگر اتفاقات و دستاوردهای سال جاری شستا بوده.
بررسی روند سودآوری شستا طی سالیان اخیر حکایت از آن دارد که این شرکت در قیاس با شرکت های هم تراز خود عملکرد بسیار بهتری داشته به گونه ای که سود خالص شستا طی دوره دو ساله با رشد ۳۲۷ درصدی ۱۹۲۸۲ میلیارد تومان بوده که این رقم در وغدیر رشد ۹۳ درصدی و در وصندوق ۱۰۴ درصد بوده است.
از دیگر توفیقات شستا ایفای ۱۰۸ درصد تعهدات ارزی این هلدینگ در سال ۹۸ بوده است، همچنین در پنج ماهه نخست امسال ۱۰۶ درصد به تعهدات ارزی در سامانه نیما عمل شده که حاکی از ایفای کامل تعهدات ارزی و رعایت کامل مقررات بانک مرکزی در خصوص فروش ارز دارد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *