ملاقات مردمی رئیس کل گمرک ج.ا.ا با خدمت گیرندگان

اخبار برگزیده

ملاقات مردمی رئیس کل گمرک ج.ا.ا با خدمت گیرندگان

ملاقات مردمی رئیس کل گمرک ایران با خدمت گیرندگان

ملاقات مردمی رئیس کل گمرک ج.ا.ا با خدمت گیرندگان

ملاقات مردمی معاون وزیر و رئیس کل گمرک ایران با خدمت گیرندگان

ملاقات مردمی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران با خدمت گیرندگان با حضور نماینده بازرسی ریاست جمهوری، معاون امور گمرکی و مدیرکل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک ایران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی گمرک ایران، در این نشست، دکتر رضوانی فر با استماع درخواست های مراجعین و ملاحظه مستندات ارائه شده حسب مورد دستورات لازم را جهت تسهیل و مساعدت در چارچوب قوانین و رویه های موجود صادر نمود .
براساس این‌ گزارش، موضوع ملاقات مردمی مسئولان ارشد سازمان با مردم و مراجعان از اهم برنامه های سازمان بوده و به تناوب برگزار خواهد شد که در این راستا دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک نیز بر اساس دستور معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران، برنامه های مدون جهت استمرار این نشست ها دارد.
این گزارش می افزاید: دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد گمرک جمهوری اسلامی ایران بعنوان متولی این حوزه ضمن اطلاع رسانی لازم از طریق پورتال سازمان، زمان ملاقات عمومی را اعلام می‌نماید.
شایان ذکر است، خدمت گیرندگان و مراجعان محترم می‌توانند ضمن بازدید از پورتال گمرک ایران و اخذ فرمت مربوطه و یا از طریق شماره تلفن ۸۲۹۹۲۶۸۷ ۰۲۱ سرکار خانم جعفری رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دفتر بازرسی که در سایت نیز درج گردیده است درخواست ملاقات را با تبیین مشکل به دفتر بازرسی ارائه نمایند . متعاقب آن به محض مشخص شدن زمان جلسه، مراتب به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.​

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *