بورسی شدن شستا از دارایی های بین‌النسلی صیانت می کند

اخبار

بورسی شدن شستا از دارایی های بین‌النسلی صیانت می کند

REZVANIFAR-001

بورسی شدن شستا از دارایی های بین‌النسلی صیانت می کند

محمد رضوانی فر:

به گزارش شستا رسانه، نشست خبری عرضه سهام شستا امروز سه شنبه ۹۹.۰۱.۲۶ با حضور محمد رضوانی فر  به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در ۳ قسمت مجزا در ساعات ۱۰صبح ، ۱۳ و ۱۴ برگزار شد.

محمد رضوانی فر مدیرعامل شستا در این نشست با اعلام میزان تخصیص عرضه اولیه سهام شستا به تناسب، ۸ درصد به عموم مردم و ۲ درصد به صندوق ها گفت:  با توجه به طرح های برنامه ریزی شده برای سال ۹۹، شستا تصمیم دارد نقدینگی حاصل از عرضه اولیه سهام را در راستای ارتقا کیفیت و کمیت خدمات به کارگران و بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی هزینه کند.

ارزندگی سهام شستا بالاست

مدیرعامل شستا ضمن اشاره به قیمت‌گذاری مناسب و ارزندگی بالای سهام شستا گفت: تنوع سبد سهام شستا ریسک سرمایه گذاری را کاهش می‌دهد و در میان مدت و بلندمدت جزو پرپتانسیل‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها به شمار می‌رود.

وی با بیان این که در سال گذشته شیرین‌ترین و پربازده‌ترین عرضه های اولیه از سوی شستا انجام گرفت از عرضه سهام دیگر شرکت های زیر مجموعه شستا خبر داد و تشریح کرد: برنامه سازمان تامین اجتماعی برای خروج از بنگاه‌داری و ساماندهی پرتفوی، عرضه اولیه شرکت‌ها در بازار سرمایه و تمرکز بر بهینه‌سازی پروژه‌ها و زیرمجموعه ها است و به دنبال ایجاد شرکت جدید نیستیم.

رضوانی فر در ادامه از عرضه سهام دیگر شرکت های زیر مجموعه شستا خبر داد و گفت : عرضه اولیه شرکت‌های زیر مجموعه شستا از جمله هلدینگ سیمان تامین، رایتل، زغال پرورده طبس و تامین سرمایه امین، چوب خزر کاسپین، کاغذ لطیف در دستور کار قراردارد.

مدیرعامل با اشاره به پیشتازی شستا در بورسی کردن شرکت‌های زیرمجموعه‌اش  این امر را تلاش برای تحقق وعده شفافیت دانست و افزود:  بورسی شدن شرکت‌ها، جلوی تصمیمات خلق‌الساعه در شرکت‌ها را می‌گیرد و از دارایی‌های بین نسلی، بهتر صیانت می‌شود.

در پایان وی خاطرنشان کرد: سهامداران عمده حمایت خود را از شستا انجام خواهند داد و نگرانی بابت عرضه حجم مبنا و پاسخ به تقاضا وجود ندارد.

 

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *