سهم۳۸درصدی شستا در ارزش ریالی عرضه‌های اولیه بورس در سال۱۳۹۸

اخبار

سهم۳۸درصدی شستا در ارزش ریالی عرضه‌های اولیه بورس در سال۱۳۹۸

photo_2021-05-15_01-32-30

سهم۳۸درصدی شستا در ارزش ریالی عرضه‌های اولیه بورس در سال۱۳۹۸

 مدیر عامل شستا گفت: آمار گویای پیشتازی شستا در بورسی کردن شرکت‌های زیرمجموعه‌اش است. امری که در تحقق وعده شفافیت نقش قابل توجهی دارد. بورسی شدن شرکت‌ها، جلوی تصمیمات خلق‌الساعه در شرکت‌ها را می‌گیرد و از دارایی‌های بین نسلی، بهتر صیانت می‌شود.
محمد رضوانی‌فر، مدیرعامل شستا در گفت‌وگو با خبرگزاری کار ایران (ایلنا) اظهار داشت:
در سال ۹۸ در بورس و فرابورس در مجموع ۲۳ شرکت، عرضه اولیه شدند که شستا با عرضه اولیه ۸ شرکت زیرمجموعه‌اش، از نظر تعدادی،  ۳۵ درصد عرضه‌های اولیه و از نظر ارزش ریالی،۳۸ درصد ارزش عرضه‌های اولیه سال ۹۸ در بورس را به خود اختصاص داد.
رضوانی‌فر اظهار داشت: این آمار گویای پیشتازی شستا در بورسی کردن شرکت‌های زیرمجموعه‌اش است.
امری که در تحقق وعده شفافیت نقش قابل توجهی دارد. بورسی شدن شرکت‌ها، جلوی تصمیمات خلق‌الساعه در شرکت‌ها را می‌گیرد و از دارایی‌های بین نسلی، بهتر صیانت می‌شود.
مدیرعامل شستا تاکید کرد: این روند در شستا در سال ۱۳۹۹ نیز ادامه خواهد یافت. علاوه عرضه شرکت صبا تامین در بورس که در فروردین ماه امسال صورت گرفت و عرضه شستا که در تاریخ۹۹.۰۱.۲۷  انجام خواهد شد، در طول سال ۱۳۹۹از شرکت‌های زیرمجموعه شستا، شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین، شرکت صنایع عمومی تامین، شرکت زغال سنگ پروده طبس، شرکت سرمایه‌گذاری هامون شمال، شرکت چوب و خزر کاسپین، شرکت ملارد شیر، در حال پذیرش در بورس هستند.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *