اجرای ۱۵ طرح در ابعاد مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی در سطح کشور

اخبار

اجرای ۱۵ طرح در ابعاد مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی در سطح کشور

photo_2021-05-10_03-35-09

اجرای ۱۵ طرح در ابعاد مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی در سطح کشور

محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، از برنامه‌ریزی برای اجرای ۱۵ طرح در ابعاد مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی در سطح کشور خبرداد و افزود:
حدود ۵ طرح آن در مستعدترین استان‌ها از لحاظ آب و هوا، اقلیم و امکانات طبیعی همچون همدان اجرا می‌شود.
به گزارش #شستا_رسانه به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع عمومی تامین:
محمد رضوانی‌فر در آیین آغاز عملیات اجرایی مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی شهرستان ملایر، با بیان اینکه تولید شیر به عنوان یک محصول فوق استراتژیک در دستور کار شستا است، گفت:
برنامه‌ریزی‌های کلانی جهت تامین ۱۰درصد از شیر کشور توسط شستا انجام شده و این طرح‌ها در زمان کوتاهی اجرا و به بهره برداری می‌رسند.
مدیرعامل شستا افزود: برآورد ما این است با  اشاره به روند مصرفی فعلی لبنیات در کشور و فاصله‌ای که در سرانه مصرف با استانداردهای دنیا داریم بیان کرد: ما معتقدیم با توجه به هزینه اجتناب شده‌ای که مصرف درست لبنیات در هزینه‌های آتی درمان ایجاد می‌کند، روی استراتژیک‌ترین کالا دست گذاشتیم.
رضوانی‌فر ادامه داد: اجرای 15 طرح دامپروری در استان‌های مختلف نیز در همین راستا است تا بتوانیم به هدف‌گذاری تعریف شده دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به اجرای مجتمع دامپروری 6 هزار راسی ملایر بیان کرد:
پروژه‌هایی با این مختصات اگر با این سرعت تعریف و طرح توجیهی برای آنها تهیه و به سرعت وارد عملیات اجرایی می‌شوند، جز با همراهی مدیران استانی و شهرستان و نمایندگان محترم مجلس محقق نمی‌شود.
مدیرعامل شستا ادامه داد: آماده‌سازی زمین، آب و صدور مجوزهای لازم مصداق بارز همراهی و همدلی مدیران استان همدان و ملایر و مردم منطقه در اجرای این طرح است.
رضوانی‌فر گفت: بنای ما در اجرای این طرح‌ها این است که پیمانکاران را با رعایت ضوابط از بومیان منطقه انتخاب کنیم و 100 درصد جذب نیروها و استخدام نیروی انسانی در تمامی سطوح نیز از همین منطقه جذب شوند.
وی یادآور شد: مطالعه‌ای که روی آمایش سرزمین انجام داده‌ایم، متناسب با زنجیره ارزش و حوزه فعالیت شستا و استعداد هر منطقه، برای توسعه عدالت سرمایه‌گذاری در هر منطقه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا همه مناطق از سرمایه‌گذاری‌های جدید بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه استان همدان در سال‌های گذشته کمتر از سرمایه‌گذاری شرکت شستا برخوردار شده گفت:
در همین راستا ۶ طرح برای این استان تعریف شد و در حال اجراست.
وی اظهار داشت: این قول را مردم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار می‌دهیم با یک سرعت تعریف شده‌ای طرح‌ها به نتیجه برسد و طبق برنامه زمان‌بندی شده مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی ملایر در مدت ۱۲ یا ۱۳ ماهه به بهره‌برداری برسد.
 گفتنی است عملیات احداث مجتمع دامپروری ۶ هزار راسی با سرمایه‌گذاری ۳۲۷ میلیارد تومان و میزان اشتغالزایی ۴۰۰ نفر روز پنجشنبه در بخش جوکار ملایر توسط شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) آغاز شد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *