بارگذاری صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها روی سایت تمام شرکت‌های تابعه

اخبار

بارگذاری صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها روی سایت تمام شرکت‌های تابعه

dr-rezvani-farheekhtegan (6)

بارگذاری صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها روی سایت تمام شرکت‌های تابعه

? صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها به همراه اعضای هیات مدیره روی سایت تمام شرکت‌های تابعه بارگذاری شده است
“محمد رضوانی فر ” مدیرعامل شستا با اشاره به اینکه اصل شفافیت در تمام تصمیمات و فعالیت‌های شستا حاکم شده است، توضیح داد:
صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها به همراه اعضای هیات مدیره روی سایت تمام شرکتهای تابعه بارگذاری شده است.
وی با اشاره به اینکه ایجاد شفافیت نیاز به شهامت دارد، گفت: زمانی که اطلاعات افراد بارگذاری شد و عموم مردم توانستند اطلاعات را ببینند امکان نقد ایجاد شد، ظرفیت نقد بسیار خوب است اما باید بدانیم که در ذیل همین شفافیت ایجاد شد.
مدیرعامل شستا افزود: بر اساس صلاحیت ها و توانمندی های افراد پیش رفتیم و افراد از تمام جریان های موجود افراد حضور دارند.
رضوانی فر در صلاحیت اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه توضیح داد: اگر بعد از ۲۲ سال گزارش حسابرسی مقبول دریافت می کنیم، اگر رتبه اقتصادی شستا بالاترین رتبه اقتصادی کشور است، اگر تعداد شرکت‌های زیان ده شستا از ۴۰ به ۷ شرکت رسید و اگر عمده شرکتهای شستا در شش ماه امسال توانسته اند به اندازه ۱۲ ماهه سال پیش سوددهی داشته باشند، این امیر مرهون حضور همین افراد در شرکتها و هیات مدیره ها است.
وی با بیان اینکه حتما نواقص و ایراداتی وجود دارد، گفت: در زمان هایی ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر با یک برگ کاغذ انتصاب شدند و این اتفاقی است که پیش از این در شستا رخ داده است. با این حال اکنون در حال اصلاح روند هستیم و باید این کار را به طور منطقی پیش ببریم.
وی افزود: متوسط انتصاباتی که مدرک مدرک فوق لیسانس دارند
در ترکیب هیات مدیره ها کاهش قابل توجه سنی را شاهد هستیم. در دوره های گذشته ۲۶ درصد انتصابات بالای شصت سال سن داشتند امروز این عدد به کمتر از دو و نیم درصد رسیده است.
رضوانی‌فر تصریح کرد: انتصابات در شستا براساس صلاحیت ها وتوانمندی های افراد انجام شده است. در سامانه‌شفافیت تمام جزئیات افراد حاضر در هیات مدیره ها اعلام می شود.در گذشته زیر پنجاه درصد از افراد منصوب شده دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس بودند که این آمار امروز به بالای‌ ۷۵درصد رسیده است .
درگذشته برای افراد پرونده پرسنلی وجود نداشت اما اکنون فایل ها به تفکیک هلدینگ ها و شرکت ها در نسخه های مکتوب موجود است .
مدیر عامل شستا از سه برابر شدن انتصاب خانم ها در هیات مدیره های شستا نسبت به دوره های گذشته خبرداد و گفت: انتصاب برادران اهل سنت نیز در این دوره چهار و نیم برابر شده است.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *