مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” معرفی شدند

اخبار برگزیده دستاورد‌ها

مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” معرفی شدند

WhatsApp Image 2021-05-25 at 13.30.50 (2)

مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” معرفی شدند

مدیران و شرکت های برتر “جهش تولید” و “بهره وری” طی مراسمی در همایش تجلیل از عملکرد بنگاه‌های اقتصادی برتر (جهش تولید و بهره وری)با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شدند.
در این نشست محمدرضوانی‌فر مدیرعامل شستا نشان درخشان جهش تولید گرفت.
همچنین با تقدیر از پویا فرهت به عنوان مدیرعامل سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) در زمینه تحقق جهش تولید، نشان ممتاز ارائه شد و مهدی فکری مدیرعامل لاستیک بارز کردستان برای کسب نشان درخشان بنگاه‌های برتر شستا در زمینه تحقق جهش تولید روی سن رفت.
 در ادامه این همایش از صنایع مس شهید باهنر با حضور مجید ضیایی مدیرعامل این شرکت برای کسب نشان ممتاز بنگاه‌های برتر شستا در زمینه تحقق جهش تولید نیز دعوت شد و از کمال صدیقی مدیرعامل سیمان ساوه هم برای کسب نشان عالی بنگاه‌های برتر شستا در تحقق جهش تولید تقدیر شد.
ضمنا از ذوب‌آهن به‌عنوان بنگاه برتر شستا بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی جهش تولید تقدیر و نشان ممتاز به منصور یزدی‌زاده ارائه شد.
برای تقدیر از کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بنگاه برتر شستا بر اساس ویژگی‌ها و شاخص‌های کیفی محمدرضا مدرس خیابانی نشان ممتاز را کسب کرد.
در نهایت با حضور محمد غفران‌خلقی، محمد ابول‌زاده و هوشنگ فرجی از شرکت‌های سیمان قائن، زاگرس‌فارمد و معدنی املاح  به‌عنوان بنگاه برتر بهره‌وری تقدیر شد.

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *